Tervetuloa Kotikirkkoon!

Keskelle elämää, kohtaamaan Jumalaa ja toinen toistamme!

Tule mukaan Jippii-kuoroon!

Nuortenillat yläasteikäisille

No event found!

Yhteisömme

Nummelan Kotikirkko on avoin kaikille. Me olemme joukko eri-ikäisiä ja tavallisia ihmisiä elämän eri sektoreilta, joita yhdistää usko Jeesukseen. Seurakunnan tilaisuuksiin voi osallistua vapaasti, vaikka ei olisi seurakunnan jäsen. Koko seurakuntaväelle suunnattuja tilaisuuksia järjestämme pari kertaa viikossa. Nummelan Kotikirkon tilaisuuksista ja niihin liittyvistä mahdollisista poikkeuksista tiedotetaan näillä seurakunnan kotisivuilla ja Facebookissa, sekä Instagramissa. TERVETULOA MUKAAN!

Yhteisömme

Nummelan Kotikirkko on avoin kaikille. Me olemme joukko eri-ikäisiä ja tavallisia ihmisiä elämän eri sektoreilta, joita yhdistää usko Jeesukseen. Seurakunnan tilaisuuksiin voi osallistua vapaasti, vaikka ei olisi seurakunnan jäsen. Koko seurakuntaväelle suunnattuja tilaisuuksia järjestämme pari kertaa viikossa. Nummelan Kotikirkon tilaisuuksista ja niihin liittyvistä mahdollisista poikkeuksista tiedotetaan näillä seurakunnan kotisivuilla, facebookissa ja Vihdin Uutiset -lehdessä. TERVETULOA MUKAAN!

Tehtävämme

Tavoitteenamme on auttaa ihmisiä vapautumaan todelliseen vapauteen, jonka vain Jeesus Kristus voi saada aikaan. Haluamme olla ihmisten kosketuskohta Jeesukseen, sillä vain Jeesuksen yhteydessä ihminen voi kokea olevansa täysin armahdettu, hyväksytty ja vapaa elämään sitä elämää, johon hänet on Jumala on tarkoittanut ja kutsunut.

Varustamme seurakunnan yhteydessä olevia ihmisiä Raamatun mukaisella opetuksella, että he olisivat valmiit kohtaamaan arjen haasteet ja kasvamaan Jumalan ja itsensä tuntemisessa.

Nummelan Kotikirkko ei ole olemassa vain jäseniään varten, vaan hyvä sanoma Jeesuksesta kuuluu kaikille vihtiläisille ja aina maan ääriin saakka. Hengellisen hyvinvoinnin ohella haluamme kaikilla muillakin mahdollisilla tavoilla vaikuttaa ympäröivän yhteiskunnan hyväksi.

Uskomme

Uskomme perusta on Jumalan sana, Raamattu. Uskomme kolmiyhteiseen Jumalaan, joka loi ihmisen omaksi kuvakseen ja yhteyteensä, mutta syntiinlankeemuksessa ihminen joutui eroon Jumalasta. Uskomalla Jumalan pelastustyöhön Jeesuksessa, ihminen saa lahjaksi vanhurskauden ja uudestisyntyy Pyhän Hengen vaikutuksesta Jumalan lapseksi.

Jeesuksen asettama kaste liittyy Jumalan pelastustyöhön. Kaste toimitetaan uskovalle Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen veteen upottamalla. Kaikki uskovat kaikkialla ja kaikkina aikoina kuuluvat yhteen ja yhteiseen seurakuntaan, joka näkyvällä tavalla ilmenee paikallisseurakuntana.

Kaikki ihmiset kokevat ruumiillisen ylösnousemuksen. Vanhurskaat nousevat elämän ylösnousemuksessa ja jumalattomat tuomion ylösnousemuksessa.

Uskomme